daar zijn we dan! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Natalja - WaarBenJij.nu daar zijn we dan! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Natalja - WaarBenJij.nu

daar zijn we dan!

Blijf op de hoogte en volg Natalja

11 Januari 2018 | Nieuw Zeeland, Auckland

DAAR ZIJN WE DAN! EINDELIJK!

Na een vlucht van 28uur ben ik veilig aangekomen in Auckland!
Vlucht ging best, eerste vlucht lekker veel geslapen, chille plek enzo. Toen overstappen in Kuala Lumpur, waar ik 5 uurtjes moest wachten. Dus rondjes gelopen, gegeten, gekletst, rondjes gelopen, voetbal gekeken en nog veel meer rondjes gelopen, harstikke gaaf daar. Toen instappen, gezellige bulgaarse buren, konden helaas geen engels en slapen zat er ook niet echt in met 2 huilbabys. Dan duurt 10 uur wel echt lang. 1tje was ook niet eens een baby, maar echt een draak van een on-opgevoedde peuter, bleehh.

Oh wat wel echt een fijn gevoel was, is aankomen op Auckland airport, de deur uit en freaking sunshine and 25 degrees! Heerlijk, bussie gepakt naar city centre, helaas een beetje verkeerd gelopen naar mn hostel, berg op ook (zeer heuvelachtig hier) dus was echt kapot toen ik aankwam. Backpack gedumpt en eindelijk lekker douchen. Bed gepakt op de kamer, nog niemand ontmoet en gelukkig de slapende reus niet wakker gemaakt.

Voor zover ik heb kunnen zien, is Auckland wel echt gezellig. Er is een latin festival op het plein hier, wat het hele weekend duurt, een Banksy art show (waar ik in holland al naar toe wou) dus die ga ik morgen pakken denk ik. Vandaag lekker niks doen, ik was rond 15.00 in het hostel, rondje city gedaan en zo even lekker eten en dan slapen denk ik, ben al stuk ja. Morgen maar even wat dingen regelen, en dan ook lekker niks doen en van de zon genieten, heeeerlijk. Even wennen, en dan maar is bedenken wat we hierna gaan doen. Jehee heerlijk gevoel wel, alles kan niks moet en ik doe gewoon lekker waar ik zin in heb, heuj!

Goed jongens, ik ga jullie proberen op de hoogte te houden, be sweet happy days! <3 xxx

  • 12 Januari 2018 - 16:59

    Mam:

    Het lieve tal wat een mooi verslag

  • 30 Januari 2018 - 11:54

    Mevr. Chenari:

    Vind ik leuk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 September 2018

falls falls falls

21 September 2018

New Zealand 2.0

21 April 2018

Het goede leven

15 Maart 2018

Geacclimatiseerd

21 Februari 2018

Hostel life
Natalja

Actief sinds 07 Jan. 2018
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 5534

Voorgaande reizen:

07 Januari 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: