New Zealand 2.0 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Natalja - WaarBenJij.nu New Zealand 2.0 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Natalja - WaarBenJij.nu

New Zealand 2.0

Blijf op de hoogte en volg Natalja

21 September 2018 | Nieuw Zeeland, Auckland

And here we are again!
Wéér aan de andere kant van de wereld, sorry mam, maar ik ben heel blij dat ik mijn reis hier kan ‘afmaken’. Al weet ik niet of het ooit af zal zijn.. ik ben een beetje verliefd. Op nieuw zeeland. Al.
Goed laten we weer netjes zo’n blog bijhouden, dus bij het begin beginnen.
19 september, daar gingen we dan. Ik was zenuwachtig, een paar dagen van te voren. Had ik eerder niet echt, weet ook niet zo goed waarom. Ik wist een beetje wat ik kon verwachten, hoezo zenuwachtig dan? Ergens ook wel fijn, die kriebels. Afscheid genomen van iedereen, mn lieve pukkekind achtergelaten bij z’n peetvader, and off we go. Afscheids diner bij schiphol, en toen was het weer zover. Doei, love you guys tot over een poosje. Douane door, biertje en boarden. Wat ik deze keer had, en de vorige keer niet, slaappilletjes. Wat een wonder middel is dat. De eerste vlucht naar kuala lumper duurde 12 uur, ik heb zeker 10 uur geslapen. Heerlijk. Was ook niet heel wazig gelukkig, want moest nog een paar uur wachten. Rondjes lopen, rondjes rondjes en ieder rondje is weer anders. Beetje geslapen, en daar mochten we weer. Ik heb mijn talent ontdekt. Slapen. Op het moment dat ik dit schrijf ben ik hier al een poosje, en echt, slapen is echt mijn talent. Hoe zou ik daar m’n geld mee kunnen verdienen? Anyway, op naar de volgende vlucht. 9 uur deze keer. Zou ik nog zo’n slaap pilletje nemen? Opa had strikt gezegd, 1 in de 24 uur. Naar opa’s hoor je eigenlijk te luisteren, maar na 2 uur dacht ik toch, ik neem wel een halve. Zijn toch al heel wat uur verder inmiddels sinds de eerste. En oohh heerlijk geslapen weer totdat we gingen landen. Weer niet wazig. Beetje spannend bij de douane, want zou ik mijn pepernoten wel mee mogen nemen? En hoe leg je uit in het engels wat pepernoten zijn? Ik ging maar voor gingerbread cookies. Good enough, mochten mee. Even de zooltjes van mn schoenen gecheckt of ze niet vies waren, en ik mocht naar binnen. Hi there auckland. Sunshine. Ik werd opgehaald door de taxi & op naar het campertje.. ‘campertje’. Stationwagon met een bed. Maargoed, ik ben met mezelf meer heb ik ook niet echt nodig. En achterin een bak met vrijwel alles wat je nodig hebt, behalve een wc & douche. Prima. Ouwe toyota .. off we go! Timing was perfect, auckland spits uur, gelijk in het diepe gegooid. Maar het ging echt perfect, het eerste kwartiertje was het een beetje spannend, radio uit, opperste concentratie, en daarna zat ik in de flow. Een camping dichtbij gezocht, want ja misschien toch een beetje ‘jetlag’ ofzo je weet het niet. Maar ging soepel allemaal, prachtige camping aan het strand.. let the roadtrip begin!

' blote voeten, wilde haren, ik wil avonturen sparen ' goeie Harthold, bedankt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 September 2018

falls falls falls

21 September 2018

New Zealand 2.0

21 April 2018

Het goede leven

15 Maart 2018

Geacclimatiseerd

21 Februari 2018

Hostel life
Natalja

Actief sinds 07 Jan. 2018
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 5502

Voorgaande reizen:

07 Januari 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: