We zijn er nog steeds =) - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Natalja - WaarBenJij.nu We zijn er nog steeds =) - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Natalja - WaarBenJij.nu

We zijn er nog steeds =)

Blijf op de hoogte en volg Natalja

13 Januari 2018 | Nieuw Zeeland, Auckland

Halloooo,

Kleine update voor ons moedertje ja (en de rest mag het ook lezen natuurlijk) oke vandaag is het zaterdag. Het is nu 3 uur smiddags, en gelukkig nog steeds lekker weer. Beetje bewolkt, maar dat is oke.

Ik heb nog niet veel gedaan. Nog een beetje last van de jetlag ( of ben ik gewoon lui? ) maar ik heb nog geen energie kunnen vinden om mount eden (dikke vette krater) op te klimmen. Maakt niks, tijd zat. Ik blijf hier tot vrijdag denk ik, zodat ik nog wel een beetje Auckland kan zien en bedenken waar ik naar toe ga.

Gister heb ik lekker gewandeld, langs de big ass haven en door het park enzoo en savonds lekker gechillt in het hostel met een paar gasten. Om 4 uur snachts was ongeveer het hele hostel dronken, en kwamen er steeds meer dronken mensen bij. Veel gelachen wel. Slippers kwijt geraakt ( hoe dan?! ) maar wel voorzichtig gedaan hoor mam! Ik heb er ook een vriend bij, de uitsmijter van de kfc. ja really, de kfc heeft een uitsmijter. Nu niet denken dat ik elke dag in de kfc zit, maar het hostel zit ernaast dus ik kom me nieuwe vriend elke dag tegen. Leuke tips gekregen enzo, en hij denkt dat ik wel vrienden kan worden met de hippie community iets verder op. Vegans, dus dat vrienden worden weet ik nog niet zeker. Ook halve cirus artiesten, dat is wel erg gaaf. Ik weet niet of dit ook echt gaat gebeuren, maar wie weet kom ik als een acrobaatje terug. Of als clown.

Het verbaast me wel weer hoe easy het eigenlijk is om vrienden te maken voor even. Iedereen praat tegen je, vraagt waar je vandaan komt (holland doet het erg goed) en voor je het weet vertel je elkaars levensverhaal, ervaringen, en huil je samen onder het genot van een biertje. Ja leuk hostel wel, goed begin zo. Wel met mezelf afgesproken hier niet te lang te blijven..ik kom hier namelijk niet om te zuipen en partyen, maar voor de rust, natuur en de zon. Zeg ik steeds tegen mezelf haha.

Goed, ik ga op zoek naar nieuwe slippers, en jullie horen van me dahaaag xxx

  • 14 Januari 2018 - 11:33

    Mam:

    Hey liefie leuk om te horen dat het zo gaaf is in Auckland , ik spreek je dagelijks maar vind het toch leuk om iets te schrijven, dat is chill om te lezen , uhm dat vegan gaat hem ook niet worden denk ik, was nog bij opa en oma geweest en helemaal blij dat je een mailtje had gestuurd , pukkie gaat ook goed ,tot later. Take care love you

  • 30 Januari 2018 - 11:55

    Sister From The Same Mister:

    Vind ik ook leuk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 September 2018

falls falls falls

21 September 2018

New Zealand 2.0

21 April 2018

Het goede leven

15 Maart 2018

Geacclimatiseerd

21 Februari 2018

Hostel life
Natalja

Actief sinds 07 Jan. 2018
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 5501

Voorgaande reizen:

07 Januari 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: